Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 19 oktober 2013

Kleine jongens worden groot

Kleine jongens worden groot. Klein broertje is niet echt klein meer. Alweer drie jaar. Natuurlijk moest er ook getrakteerd worden op het kinderdagverblijf.


De pinguïn kwam ik al een tijdje geleden tegen op internet. Toen ook met werkbeschrijving. Ik heb het iets anders gedaan, namelijk zonder bakje. Ik heb aan de achterkant gewoon een doosje rozijntjes geplakt met fotoplakkers. En omdat ik niet zo goed ben ik priegelen, heb ik de neus erop getekend in plaats van gevouwen. Geslaagd!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten