Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 30 oktober 2013

Kampioenen


Ook deze keer was ik belast met het maken van een traktatie voor de kinderen die bij mijn sportvereniging kampioen konden worden. Omdat ik graag origineel wil blijven, moest ik natuurlijk wel iets nieuws verzinnen. Dit is het geworden. Ik haalde hier mijn inspiratie vandaan. Uiteraard in onze eigen clubkleuren geel en zwart.


Helaas heeft het ploegje dat kampioen kon worden de laatste wedstrijd verloren en heeft een ander team het kampioenschap in de wacht gesleept. De traktatie kan daarom nog even de kast in wachtend op de volgende kampioenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten