Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 25 oktober 2013

Jeugdsentiment

Ik had nog een grote metalen ring over en ik had - in het kader van hergebruik - al een tijdje een idee om daar iets mee te gaan doen. Toen ik dit mooie patroon van een gehaakt krukje by Petra zag, heb ik het een en het ander gecombineerd. Uiteraard wel in de lievelingskleuren van Grote Zus. Ik heb het patroon zover gehaakt totdat het bijna net zo groot was als de ring. Vervolgens heb ik met vasten het haakwerk aan de ring vastgemaakt.


Vroeger had ik zelf ook zo een raamhanger, gehaakt door mijn moeder. Dus toch wel een beetje jeugdsentiment. De hanger hangt nu mooi tegen het raam in de kamer van Grote Zus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten