Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

donderdag 17 oktober 2013

Doilies

Deze slinger had ik al een tijdje in mijn Ravelry favorieten staan. Toen ik op zoek was naar een nieuw project ben ik eraan begonnen zonder eigenlijk te weten waarvoor ik het wilde gebruiken. Het is een erg leuk en gratis patroon van Sascha. Ik heb voor mijn slinger mijn rode en blauwe katoentjes gebruikt.




Omdat de doilies redelijk groot uitvallen had ik er uiteindelijk maar vier nodig om bovenaan mijn spiegel te hangen. Love it!

1 opmerking:

  1. Leuk! Ik heb een hele lijn van zulke vlaggetjes (20 stuks) gemaakt voor m'n zusje. Ik vond het een heel mooi patroontje, al had ik wel een kleine aanpassing gemaakt (de picotjes vervangen door gewoon 1 losse). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen