Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zondag 29 september 2013

Mijn Sam

Er is een baby geboren en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. De leidster van Klein Broertje is bevallen van een jongen. Ik had in eerste instantie geen inspiratie, dus even het internet op. Ik viel uiteindelijk voor Teckeltje Sam van Stip & Haak. Een erg leuk en gratis patroontje.


Ik heb Teckeltje Sam gehaakt met restjes Saskia acrylwol van de Wibra die ik nog over had van mijn deken. Ik heb wel een iets grotere haaknaald gebruikt dan aanbevolen. Mijn Sam is daarom iets groter uitgevallen. En omdat er binnenkort weer een baby geboren gaat worden, komt er waarschijnlijk binnenkort nog een exemplaar. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten