Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 2 april 2013

Stropdas knopen

De afgelopen tijd wat kleine projecten gedaan. Voor de bruiloft zouden de bruid en bruidegom het ook leuk vinden als de mannen een oranje stropdas zouden dragen. Manlief heeft geen stropdassen in zijn kast, laat staan een oranje.



Van mijn dochter haar prinsessenjurk was nog een stukje oranje glimstof overgebleven. Van mijn schoonouders had ik een stropdas geleend voor de maten en te kijken hoe deze in elkaar is gezet. De stof heb ik wel eerst verstevigd met vlieseline. Alles een beetje op de gok gedaan, maar het resultaat is prima. Heerlijk feestelijk!


Nu nog een filmpje zoeken hoe we hem moeten knopen. Maar volgens mij moet dat geen probleem zijn.


1 opmerking:

  1. Wauw die is geod gelukt. Nu nog even googelen dan hoe je die mooi omgeknoopt krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen