Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zondag 30 december 2012

Slaap lekker beer

Geïnspireerd door Effie maakte ik een slaapzak voor de lievelingsbeer van mijn dochter. Om het quilt effect te krijgen gebruikte ik een stofje met als print allemaal blokjes. Deze blokjes stikte ik door op de randen door de fiberfill en de stof van de binnenkant (flanel) heen.  De randen werkte ik af met zelfgemaakte roze biaisband.


Toen de slaapzak af was vond Grote Zus dat de slaapzak ook dicht moest kunnen en daarom zit er een grote knoop in het midden van de slaapzak en een lus aan de bovenkant. De slaapzak kan nu zelfs ergens aan opgehangen worden (idee van Grote Zus).


De beer kan heerlijk in zijn nieuwe slaapzak slapen. Al heeft Grote Zus hem liever direct in haar armen. Ach, er zijn genoeg andere beren in huis.


P.S. De beer op de foto is niet Grote Zus haar lievelingsbeer, maar een stand-in. Haar lievelingsbeer was tijdens het maken van de foto te druk met andere dingen :)

2 opmerkingen: