Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

dinsdag 18 december 2012

Papier

In plaats van wolletjes en stofjes heb ik mij de afgelopen week meer beziggehouden met papier. Op jullie blogs zag ik zoveel inspirerende ideeën voorbij komen.

Het begon met de balloon van Papermatrix. Ik was helemaal geïntrigeerd door de tutorial. Ik heb het sjabloontje twee keer uitgeknipt en vervolgens heb ik hem aan het werk gezet. Hij heeft hier al bewezen goed te zijn met papier. Het was wel even prutsen, maar het was het waard. Wat een super schattige balloon. Nu nog een leuk plekje ervoor vinden.


Met de kerst op komst kun je overal leuke kerststerren vinden. De kerststerren van Suzette hebben we twee jaar geleden al gemaakt en is een groot succes. De ster hangt nog steeds op dezelfde plek.


Ook de papieren sneeuwvlokjes staan weer op het programma dit jaar. De Origami Star Card heb ik afgelopen week gemaakt en was een leuk en simpele ster om te maken, al moet ik zeggen dat ik de achterkant mooier vindt geworden dan de voorkant.



Genoeg papier voor vandaag. Binnenkort weer meer stofjes en wolletjes.

1 opmerking: