Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 8 oktober 2012

A(rt) shirt

Enige tijd geleden kwam ik dit super leuke knutselidee tegen bij Aesthetic Nest. Het duurde even voor ik de juiste materialen in huis had (de textielstiften en een wit shirt), maar toen konden we ook helemaal los.


In plaats van freezer paper heb ik schilderstape gebruikt. Het patroon is daarom wel een stuk simpeler geworden (dus als iemand tips heeft over freezer paper...), maar uiteindelijk werkte het prima (voor de letter A).


Grote zus en ik zijn helemaal artistiek losgegaan en het was erg leuk om verschillende dingen te verzinnen (hartjes, lijntjes, stippen, strepen, kronkeltjes, rondjes, vlakken). En het maakt niet uit als je buiten de lijntjes kleurt. Als je het schilderstape weg trekt, is het resultaat super strak. Denk wel aan een papiertje in het shirt, zodat je het doordrukken van de stiften niet aan de achterkant van het shirt ziet. Nou volgens mij is het een mooi Art shirt geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten