Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 1 september 2012

En dat is twee

Na de eerste bapron kon eigenlijk een tweede niet achterblijven. Een vriendin van mij wordt binnenkort moeder, dus was ik alvast aan de slag gegaan. Zoals je aan de kleur kunt zien wordt het een meisje. Aan de voorkant heb ik roze bloemenstof gebruikt. 



Aan de achterkant enkelzijdige flanellen stof. Lekker zacht voor het eventueel schoonmaken van de toet. De biais heb ik wederom zelf gemaakt van roze stof. Aangezien we over een paar maanden zich nog meer baby's aandienen, zullen jullie binnenkort nog meer baprons voorbij zien komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten