Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 25 augustus 2012

Voor mijn nichtje

Het bekende luierzakje van Mme Zsazsa had ik nog niet eerder uitgeprobeerd. Mijn angst voor biais was met de laatste projecten enigszins verdwenen en dus leek het mij een leuk cadeautje voor mijn kleine nichtje. Het patroon plus uitleg is heel simpel, maar toch ging het zeker niet allemaal van een leien dakje. Het lostornen van velcro in tafelzeil blijft helaas veel te zichtbaar. Een hartje en de letter  M (eerste letter van de naam van de kleine meid) boden uitkomst. 


Uiteindelijk toch wel tevreden met het resultaat. En ik heb er weer iets van geleerd. Dus de volgende keer gaat het nog weer beter!

1 opmerking:

  1. Hoi mij, leuke blog heb je. het luiertasje is leuk hè, de variant van eleleo vind ik zelf handiger. succes! Groetjes Kris

    BeantwoordenVerwijderen