Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 15 augustus 2012

Speldenhuisje

Een vriendin van mij heeft al een tijdje een naaimachine, maar ze heeft er nog niet heel veel kilometers op gemaakt. Ter inspiratie, maakte ik voor haar van restjes stof dit speldenhuisje. Het patroon en idee komt hier vandaan. Het zigzagband bij het dak kon iets beter, maar verder ben ik erg tevreden. 

Van vilt heb ik kleine bloemetjes gemaakt en deze aan de zijkanten van het huisje bevestigd. De onderkant van het dak is van fleece.


Het huisje heb ik inmiddels aan mijn vriendin gegeven. Een speldenkussen had ze nog niet. En ze heeft mij beloofd binnenkort weer even op het pedaal van de naaimachine te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten