Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 3 augustus 2012

Knitten

Op de site van Made by Roest stuitte ik op het haakpatroontje van Knitten. Ze heeft het patroon zelf gedacht aan de hand van een breipatroon. Ik vond het meteen een super schattig poesje.


En het is nog voor een goed doel ook. Alleen even kijken hoe ik het op de plaats van bestemming krijg.

2 opmerkingen:

  1. Past die niet in een envelop en dan als brievenbuspost verzenden ?!?! als die door de brievenbus kan,moeten ze hem daar maar weer wat in model brengen....;-)Leuk initiatief,zou er ook wel een willen maken daarvoor en een dekentje voor Nepal,maar heb nog zoooveel dingen momenteel die eerst moeten en niet uitgesteld kunnen worden i.v.m kadootje,weet niet of ik dat dan ook nog ga redden,ha,ha...had een dag maar 48 uur!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet and cute kitten... m-m-m...

    BeantwoordenVerwijderen