Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 27 april 2012

10 uurtje

Mijn dochter gaat nu al een paar maandjes naar school. Op school hebben ze altijd een 10 uurtje. Ze eten dan een tussendoortje en drinken uit een pakje of een flesje. Een mooie oranje RVS drinkfles heeft ze voor haar vierde verjaardag gekregen, maar over het tussendoortje was ik nog niet helemaal uit. Totdat ik op de blog van Spaarcentje haar recept voor een bananenmuffin tegen kwam. Het smaakt heerlijk en het is niet eens ongezond. 


In plaats van muffins maak ik trouwens cakes. Ik doe alles gewoon in een (of meerdere) cakevorm(en). Is net even iets makkelijker. Meestal maak ik er ook meer tegelijk, zodat alles tegelijk in de oven kan. De cake snijd ik vervolgens in lekkere dikke stukken en vries ik in. En mijn dochter, die heb ik nog niet horen klagen. En de cake in haar bakje is altijd op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten