Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 10 maart 2012

Zakje voor meneer

Manlief gaat binnenkort voor ruim twee weken naar Zuid-Afrika. En ik blijf thuis met de kids. Vorig jaar was hij ook al twee weken naar dezelfde plek en toen hij weg was ben ik begonnen met haken. Ik ben benieuwd wat voor nieuws ik dit keer ga doen.

Op de vakantie naar Zuid-Afrika neemt meneer veel hobbyspullen mee, waaronder een kleine camera. Hiervoor kon hij nog wel een klein zakje gebruiken. Hij had al een keertje een zonnebrillenzakje van mij gekregen en toen had ik rode fleece en een katoenen stofje met een print van een krant gebruikt. Hij wilde wel weer een zakje van deze stofjes. Het idee is hetzelfde als het zonnebrillenzakje, maar dan andere formaten. Verder heb ik aan de onderkant een ronde bodem gemaakt. 

Verder zag ik bij meerdere zelfmaakprojecten een sierstiksel door gewoon een aantal extra rondjes door te stikken. Dat heb ik hier ook gedaan.


De kleine camera zit nu veilig in het zakje opgeborgen. Wel jammer dat het zakje wel naar de zon gaat, maar dat ik helaas moet thuisblijven. Hopelijk gaat de zon in Nederland binnenkort ook zijn best doen!

2 opmerkingen:

  1. nou, voor vandaag doet de zon al aardig z'n best toch? heerlijk he! En een leuk zakje is het geworden hoor!
    succes zonder man, is altijd even extra aanpoten, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje voor je man! Leuk stofje ook!

    Hier blijft het mutsje goed zitten op beeb-zijn hoofdje....gelukkig vindt hij het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen