Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 4 januari 2012

En nog meer Legozakjes

Ook hier thuis hebben we Lego en een klein broertje. Omdat de verjaarsdagcadeautjes voor gaan, was grote zus nu aan de beurt. Zij kreeg meteen twee zakjes. Eentje voor haar Lego auto bouwset en haar Lego speedboot.


De zakjes zijn gemaakt volgens de beschrijving van By Miekk (het zonnebrilzakje), maar ik heb andere formaten gebruikt.


Deze opbergmethode is beter dan twee doosjes, al kan grote zus daar nog steeds moeilijk afscheid van nemen. Kinderen vinden dingen weggooien echt heel erg moeilijk.

1 opmerking:

  1. Wat maak je leuke dingen! Deze opbergzakken zijn ook zo geweldig, de stofjescombi en applicaties - ben er weg van. Ik ga je volgen!
    Groetjes van een collega-mama van grote zus en kleine broer ;)
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen