Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 19 oktober 2011

Feestje!

Het was afgelopen weekend een gezellig feestje. Een eerste verjaardag moet natuurlijk wel goed gevierd worden. Er werd wat afgekletst en gespeeld (natuurlijk met de verjaardagscadeaus). Al waren met name de andere kinderen druk met het nieuwe speelgoed en had klein broertje meer oog voor de visite en de taart. Grote zus hielp dan ook erg goed met het uitpakken van de cadeaus.



Uiteraard sierde de nieuwe verjaardagsslinger de kamer met daarbij heel veel ballonnen (op verzoek van grote zus).



 Na afloop was iedereen lekker moe en kropen we vroeg onder de wol


De afbeeldingen (m.u.v. de slinger) zijn van het poppenhuis dat mijn vader voor mij en mijn zusje maakte. De poppetjes hebben we cadeau gekregen en de gordijntjes heb ik zelf gemaakt. Nu staat het alweer enige tijd in onze woonkamer naast het keukentje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten