Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 1 augustus 2011

Liefde hangt in de lucht

Ja de liefde hangt in de lucht. Ik heb weer een hartje gehaakt, maar nu naar dit patroon. Het is eingenlijk maar een enkel hartje, maar ik heb er een dubbel exemplaar van gemaakt.


Gewoon wachten met het laatste rondje totdat je twee hartjes hebt en deze aan elkaar haken (volgens het laatste rondje). Natuurlijk ongeveer halverwege het laatste rondje niet vergeten het hartje kussentje erin stoppen.


Verder ging het in ronde drie niet helemaal volgens het patroon. Zoek de verschillen...

2 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt! Goed idee om het dubbel te doen, zo heb je een leuke accessoire voor in huis.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen