Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 4 juni 2011

Zonnestraaltje

Nog een kussentje? Ja, granny's haken is verslavend en rewarding. Op een avondje kun je al paar leuke vierkantjes haken.


Ik was op zoek naar een nieuwe granny square en toen kwam ik op de website van Bussy Bessy Creatief en daar zag ik granny square Zonnestraal. Het kussentje is van deze vierkantjes gehaakt en hiervoor heb ik het haakgaren van Euroland (Phildar katoen) gebruikt. Ze vielen wel iets groter uit dan eerder gehaakte granny's, maar omdat ik zelf een binnenkussentje heb gemaakt en gevuld was dit geen probleem.


Nu moet je niet denken dat mijn hele huis in van die heerlijke zuurstokkleurtjes ingericht is. Dit exemplaar zal waarschijnlijk op de kamer van grote Zus belanden. Al ben ik bang dat mijn volgende projectje ook niet zonder deze kleurtjes kan.

1 opmerking: