Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 11 juni 2011

Haakprojectjes

Heerlijk, weer een paar haakprojecten afgerond die nog op mijn to do lijstje stonden. Natuurlijk allereerst het haakmuisje van Annemarie. En ook de zonnebloem van haar mocht natuurlijk niet ontbreken. Ik heb hier alleen geen bruin gebruikt (ontbreekt nog in mijn wolvoorraadje), maar zwart. 


Mijn Zpagetti kussen lag al een tijdje op mij te wachten. Voor mijn verjaardag (in april) had ik de bamboe haaknaald en klossen Zpagetti cadeau gekregen. Ik wilde er graag een kussen van maken, maar voordat ik het juiste formaat had (voor één klos) heb ik het wel een paar keer los gehad. Toen nog heel lang getwijfeld over de kleur van de binnenhoes, maar uiteindelijk ben ik helemaal tevreden. Ik heb nog twee kleuren Zpagetti liggen, maar ik twijfel nog wat ik ervan ga maken. Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een leuk patroon voor een tas of een mand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten