Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

maandag 23 mei 2011

Omdat je er niet genoeg van kunt hebben...tasjes

Een verjaardag van een stoere meid die alweer tien jaar wordt. Ze wilde liever een kadobon hebben, zodat ze zelf iets kan uitzoeken. Daar valt voor mij natuurlijk geen eer aan te behalen. Daarom een leuk tasje om de kadobon (of pasje tegenwoordig) in te geven.


Van stofrestjes heb ik dit tasje een beetje uit de losse hand gemaakt. Het sluit met een klittebandje. Als ik meer tijd had, had ik voor een andere oplossing gekozen, maar hij is wel gevoerd. Hopelijk is hij stoer genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten