Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 11 mei 2011

Een nieuwe ronde, nieuwe kansen

Een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen en daarom weer nieuwe kampioenen. Mijn creatief brein draaide eventjes overuren en dit is het resultaat: een met snoep versierde bloem.



Het idee is heel simpel. Een satéprikker met hierop een aantal spekjes. Bovenop een papieren bloem met hierbij een snoepje. Het bekertje geeft stevigheid, zodat de bloem ook een beetje kan staan. Verder zit er in het bekertje nog een zakje snoep. En nu maar hopen dat het ook in de smaak valt bij onze kersverse kampioentjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten