Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 26 november 2010

Takkenbos

Deze takkenbos heb ik vorig jaar herfst gemaakt. Het idee heb ik uit het tijdschrift Mama gehaald. Het was heel simpel om te maken. We zijn eerst met zijn allen een stukje gaan wandelen en daar hebben we een paar mooie takken gezocht. 


Vervolgens hebben we deze takken met draad van een bolletje wol omwonden, todat alles bedekt was. De bolletjes kun je heel goedkoop kopen (een euro per bol bij de Wibra of de Zeeman). De takken hebben we in een vaas gezet en hierbij watjes gedaan, zodat alles goed blijft staan. Weer eens wat anders dan een bosje bloemen (en ze gaan langer mee...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten