Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

zaterdag 25 september 2010

Tasjes

Op het internet zijn zoveel leuke zelfmaaktasjes te vinden. Natuurlijk staat de Butter Cup bag nog op mijn verlanglijstje, maar misschien is het beter om met iets makkelijkers te beginnen. Op de website van Martha Stewart kwam ik een leuk tasje tegen die volgens mij niet al te moeilijk was om te maken. Ik ben eerst begonnen met een exemplaar voor mijn dochter. Achteraf is het tasje misschien iets te klein uitgevallen, maar erg snoezig is het tasje wel geworden. Daarnaast heb ik meteen geleerd hoe ik (als ik aan de jurkjes begin) deze makkelijk via de hals kan keren. Ik ben meteen aan een exemplaar voor mijn baby-buik-zoontje begonnen. Ik heb hier zijn naam opgezet (leek mij wel handig voor het kinderdagverblijf), maar deze moet nog even geheim blijven.


Het volgende project wordt ook een tas, maar dan een luiertas. Een groot experiment...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten