Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

woensdag 8 september 2010

Nu aan de slag voor mijn dochter

Nu is mijn dochter aan de beurt. Op internet had ik al een paar leuke voorbeelden gezien van potlodenrollen. Het Nijntje doosje valt de hele tijd van tafel dus leek het mij een goed idee om mij hier op te storten. Twee leuke stofjes uitgezocht, nagedacht over hoe ik het zo aanpakken en aan de slag.


Het bepalen van de afstand voor de potloden was nog best lastig. Ik heb het gedaan door in het midden te beginnen en steeds twee potloden af te meten. Het is niet allemaal even recht geworden en aan de uiteinde kwam ik stof te kort, maar de stofjes maken alles goed. Mijn dochter is er dan ook helemaal blij mee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten